lauantai 27. elokuuta 2011

Rahan tuhlailua turvallisuuden kustannuksella

Uutisista on viime aikoina saanut lukea miten poliisin määrärahat ovat vähissä ja palomiehiä ei kohta enää ole riittävästi. Samaan aikaan eduskunta lisää omia resurssejaan, sekä maksaa muiden EU maiden velkoja - joista ei koskaan saada mitään takaisin - ja "kehitysapua".

Samaan aikaan, kun valtion rahoja tuhlataan ulkomaille ja omiin taskuihin, on Suomessa omia nälkää näkeviä, kodittomia ja eläkeläisiä, joilta puuttuu elämän perusedellytykset.

On perusteltua sanoa, että päättäjät varastavat ja/tai kavaltavat meidän rahojamme, jotka ovat tarkoitettu infrastruktuurin ylläpitoon. Ensimmäisenä listassa tulisi olla omien asioiden kuntoon laitto ja vasta sen jälkeen arvioidaan riittääkö rahaa muualle.

tiistai 21. kesäkuuta 2011

YK ylitti parodiahorisontin

YK on jälleen kerran ylittänyt parodiahorisontin.

Nyt Monty Python -tyyliset sketsit ovat käyneet toteen.

Hullussa maailmassa (Holy Grail) Arthur kidutti ihmisiä sanomalla NI! (Oppi tavan Ritareilta, jotka sanovat NI!)

Espajalainen inkvisitio kidutti vanhusta istuttamalla hänet mukavaan tuoliin ja tökkimällä pehmeällä tyynyllä.

Nyt YK sanoo, että rikollisten istuttaminen 4-5 tähden hotellissa on kidutusta.

torstai 16. kesäkuuta 2011

Toistaako historia itseään?

Muinoin Kiinassa Eurooppalaiset siirtomaaherrat riistivät ihmisiltä kaiken minkä pystyivät. Kiinalaiset saivat hädintuskin syötävää itselleen. Puhkesi Boksarikapina

Britannia alkoi verottaa siirtokuntia enemmän, kuin ihmiset pystyivät tuottamaan. Yhdysvallat itsenäistyi ja syttyi sota.


Nykypäivänä EU:n jäsenvaltiossa kansalaisten varat jaetaan ulkomaille ja yksityisten pankkien omistajille. Tuo valtio elää velaksi ja EU:n "siirtomaaherrat" riistävät jäsenvaltioidensa varat välittämättä ihmisten toimeentulosta.

Kyseisen maan pääkaupungissa ovat poliisille osoitetut määrärahat loppu ja uusia ulkomaalaisia rikollisia pyritään saamaan maahan kokoajan lisää ja vanhoja ei karkoteta.
Mitä seuraa, kun tuo Kiinassa ja USA:ssa nähty kriittinen piste ylitetään?

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Persujen rasismista irtisanoutuminen

Joka paikassa saa vieläkin lukea analyysejä Perussuomalaisten rasisminvastaisesta lausunnosta, joten tässä oma panokseni.

RKP:n aikaisemmin tekemässä lausunnossa edellytetään Valkoihoisen Heteroseksuaalisen Miehen syrjimistä ja kantaväestön syrjimistä.
Jos osaat lukea ajatuksella ja et tahallasi ymmärrä kaikkea väärin, Perussuomalaisten lausunnon voi tiivistää seuraavaan:

Irtisanoudutaan kaikenlaisesta ihmisten asettamisesta eriarvoiseen asemaan yhteiskunnassa. Myös valkoihoisen suomalaisen heteromiehen syrjinnästä.

Siinä EI OLE mitään TULKINNANVARAA.
Ja se EI KIELLÄ vammaisia tekemästä työtä johon he pystyvät.


Tältä kannalta tiettyjen poliittisten tahojen älähtämisen ymmärtää. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, eli ne jotka eivät hyväksy Persujen lausuntoa, kannattavat syrjintää ja rasismia.